Organizując wydarzenie w plenerze lub zamkniętym pomieszczeniu, jedną z najlepszych decyzji, jaką może podjąć twoja firma będzie wybór odpowiednio dopasowanego namiotu eventowego. Namioty tego typu są jednymi z najskuteczniejszych sposobów profesjonalnej i bezpiecznej ekspozycji podczas prowadzenia działalności w każdych warunkach. Przekonajmy się zatem, jakie rodzaje namiotów eventowych sprostają oczekiwaniom nie tylko nas, ale i naszych klientów. Zapraszamy!

Ustalenie priorytetów – do czego potrzebujemy namiotu?

Wybór odpowiedniego namiotu z pewnością nie należy do łatwych zadań – pomocny będzie wynajem namiotów. Jak wiemy, namioty mogą posłużyć nam w wielu mniej lub bardziej wymagających zadaniach, jednakże najważniejszym krokiem w wyborze dobrego namiotu jest przemyślenie tego, do czego tak naprawdę go potrzebujemy?

Namioty eventowe, chociażby takie, które stworzone są specjalnie z myślą o wszelkiego rodzaju targach i wydarzeniach umożliwiających zareklamowanie swojej działalności będą różnić się nie tylko wielkością, ale i sposobem wykonania od np. namiotów ślubnych, które są w stanie pomieścić od kilkudziesięciu do kilkuset osób! W takim razie, jaki namiot na targi jest najbardziej polecany, kiedy mamy na celu ugościć dużą liczbę potencjalnych klientów, zainteresowanych naszymi produktami lub działalnością?

Wybór odpowiedniego małego namiotu eventowego

Jeśli zdecydowaliśmy się już nad tym, do czego posłuży nam nasz przyszły namiot, czas zająć się wyborem odpowiednich produktów z linii namiotów eventowych, które obecnie przechodzą istny renesans popularności.

Zakładając, iż na targi wybieramy się w celu zareklamowania naszej działalności, warto wybrać takie rodzaje namiotów jak, chociażby namioty typu pop-up, będące jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych typów namiotów eventowych. Namioty te, dzięki swojej prostej konstrukcji składającej się z baldachimu i podtrzymujących go słupków to najbardziej ergonomiczne i poręczne namioty w momencie zastanawiania się, jaki namiot na stanowisko reklamowe spełni nasze oczekiwania. Co więcej, namioty typu pop-up to wszechstronne modele, mogące być dostosowanymi pokaźną ilością markowych grafik, sprawdzając się idealnie na imprezach plenerowych, koncertach czy targach w centrum miasta, oddając idealną ekspozycję na nasze produkty dzięki ułatwiającym ustawienie kwadratowym, bądź prostokątnym proporcją.

Większy namiot? Jaki zda się najlepiej na dużych eventach?

Jeśli mniejsze namioty są dla nas niewystarczające, zawsze możemy zwrócić się ku ich większym odpowiednikom, czyli halom namiotowym, które przygotowywane są specjalnie na duże imprezy okolicznościowe i różnorakie eventy reklamowe.

Rama hali namiotowej zazwyczaj budowana jest na specjalnym szkielecie, obciągniętym specjalną tkaniną, która zasłania środek hali z każdej ze stron. Obniża to znacząco możliwe wyeksponowanie produktów, jednakże namiot taki sprawdza się znakomicie jako oddzielne pomieszczenie na wszelkiego rodzaju targach reklamowych. Dzięki temu umożliwiamy swojej firmie pokazanie szerokiego asortymentu, a wraz z zastosowaniem hal namiotowych z przezroczystym dachem, zapewnimy sobie pokaźną ilość dodatkowego, naturalnego światła.

Jakie inne rodzaje namiotów mogą sprawdzić się na targach i eventach reklamowych?

Zależnie od tego, w jakim środowisku mamy zamiar zareklamować swoją firmę, równie polecanymi typami namiotów są m.in.

  • Nadmuchiwane namioty reklamowe – decydując się na to, jaki namiot na targi sprawdzi się najlepiej, nie sposób przejść obojętnie obok najbardziej przyciągającego wzrok nadmuchiwanego namiotu. Przykuwające uwagę, tworzą wyjątkową wizualną oprawę dla naszych produktów. Przyciągając wzrok dzięki wyjątkowemu formatowi i wysokiej widoczności sprawdzają się znakomicie jako namioty eventowe na targach w otwartej i zamkniętej przestrzeni.
  • Namioty reklamowe w kształcie gwiazdy – namioty w kształcie przypominającym gwiazdę to znakomity wybór dla osób decydujących się na targi w otwartej przestrzeni. Namioty te znane są ze swojej wysokiej pojemności i ciekawej konstrukcji, przyciągającej klientów, jak i innych interesantów, skutecznie oddziałując na naturalną, ludzką ciekawość.
  • Namioty ślubne/handlowe – namioty ślubne, nazywane także namiotami handlowymi, to rodzaj namiotów o dużej przestrzeni, często wykonanych w otwartej lub zamkniętej technice ekspozycji. Dzięki eleganckiej konstrukcji i dużej przestrzeni, namioty tego typu przy połączeniu kilku segmentów mogą być idealną podstawą do stworzenia pokaźnego stoiska lub małej hali na wszelkiego rodzaju eventach i imprezach okolicznościowych.

Podsumowanie

Wybór odpowiedniego namiotu eventowego przez firmę organizującą działania reklamowe i promocyjne to ogromna korzyść. Namioty eventowe, dalekie od jednorazowych stoisk reklamowych zapewniają o wiele lepsze możliwości promocji na wszelkiego rodzaju targach w otwartej przestrzeni, jak i zamkniętym środowisku. Dzięki szerokiej gamie stylów i kształtów atrakcyjnie wizualne namioty pomogą zaprosić klientów do siebie, przynosząc korzyści i promując tym samym firmę. Należy jednak pamiętać też o tym, iż pomimo aspektu promującego, namioty powinny być wykonane z wysokiej jakości materiałów, zapewniając bezpieczeństwo osobom znajdującym się w środku. Dzięki połączonej estetyce i trwałości, namioty na targach stają się jednymi z najlepszych nośników promocji obecnych aktualnie na rynku.

Sprawdź również: https://magazynlazienka.pl/2020/jak-wyglada-organizacja-slubu-i-wesela-pod-namiotem.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*