Promocja firmy to bardzo ważny aspekt, który z pewnością ma wpływ na losy przedsiębiorstwa i dalszy jego rozwój. Dobra promocja powinna być chwytliwa, stosunkowo tania i powodować wymierne korzyści finansowe w stosunku do poniesionych nakładów. Idealnym rozwiązaniem są długopisy oznaczone logo lub nazwą firmy, które podarowane klientom – mogą zdziałać cuda.

Niezmiennie uniwersalne i niezawodne

Pomimo że w obecnych czasach pismo manualne coraz częściej ustępuje na rzecz pisma elektronicznego przy użyciu klawiatury, to jednak potrzeba szybkiego zanotowania czegoś na kartce papieru pojawia się w wielu życiowych sytuacjach. Bo co zrobić, kiedy rozładuje się telefon lub nie mamy dostępu do laptopa? Wtedy na pomoc przychodzi niezawodny długopis, który znaleziony na dnie szuflady może w końcu celebrować swoją chwilę chwały. Właśnie takie okoliczności to doskonała okazja dla firm, które chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Promując swoją działalność, warto postawić na firmowy długopis z logo, który będzie towarzyszył obecnym lub potencjalnym klientom w wielu codziennych sytuacjach z życia. Długopisy to uniwersalne gadżety promocyjne, dzięki którym firma może oznajmić o swoim istnieniu i zachęcić nowych odbiorców do współpracy. Każdego dnia ktoś, kto wyciągnie taki długopis w obecności innych, promuje dane przedsiębiorstwo samoczynnie, a przecież dobra reklama to taka, która napędza się sama…

Tanio, szybko, różnorodnie

Długopisy jako forma reklamy to bardzo dobry pomysł dla każdego przedsiębiorcy, głównie ze względu na niskie koszty ponoszone na promocję firmy. Oczywiście cena w dużej mierze zależy od:

  • rodzaju wybranego długopisu,
  • jakości wykonania,
  • dodatkowych funkcji,
  • designu,
  • wielkości naniesionych indywidualnych napisów i grafik czy grawerów.

Najtańszy, zwykły firmowy długopis z logo to koszt już od kilkudziesięciu groszy! W hurtowych ilościach z pewnością możliwe jest negocjowanie ceny, co jest dodatkowym atutem. Czasem jednak warto skusić się na droższe egzemplarze, które w porównaniu do innych, większych gadżetów są i tak bardzo tanie. Elegancko i solidnie wykonany długopis to często wizytówka firmy, która pozostaje u klienta na długi czas. Obdarowani klienci lub partnerzy biznesowi doceniają praktyczne, wysokojakościowe prezenty, co z pewnością przekłada się na wzrost konkurencyjności na rynku. Dlatego też na uwagę zasługują długopisy metalowe z miękkim uchwytem, eleganckie pióra czy długopisy z silikonową końcówką przydatną podczas obsługi ekranów dotykowych.

Ekologiczne rozwiązanie to dobry sposób na podkreślenie istnienia w firmie świadomości klimatycznej – warto rozważyć ten pomysł nawet wtedy, kiedy główny obszar działalności nie ma związku z ekologią. Ponadto warto wykorzystać obecną sytuację i postawić na promocję firmy przy pomocy bezpiecznych długopisów antybakteryjnych – dzięki nim każdy pracownik oraz klient będzie czuł, że firma dba o jego zdrowie i bezpieczeństwo. W ten sposób przedsiębiorstwo zyska zaufanie na rynku, a to sukcesywnie będzie owocować w przyszłości zwiększonymi zyskami.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*