Wybór operatora logistycznego w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej lub sklepu internetowego nie jest łatwy. Warto skupić się na tym, aby wybrany operator cieszył się nieposzlakowaną opinią i dysponował bogatą ofertą dla zainteresowanych klientów. Przykładem jest firma InPost, świadcząca usługi nie tylko dla klientów indywidualnych, ale też dla firm, biznesu i branży e-commerce. Dzięki niej nie trzeba się martwić o nadane paczki.
Spis treści
Współpraca z firmą InPost – dlaczego zdecydować się na ten krok?
Współpraca z operatorem InPost niesie za sobą szereg zalet. Firma pomaga rozwijać biznes, a do tego przygotowuje dla klientów indywidualnie dopasowane usługi (indywidualna wycena). To możliwość skorzystania z innowacyjnej sieci urządzeń do samodzielnego nadawania oraz odbierania paczek. Zainteresowani klienci mogą skorzystać z elastycznych form nadawania paczek:
- kurier w sklepie,
- Paczkomaty,
- paczko-punkty.
Przesyłki mogą być odebrane z firmowej siedziby, a do tego nic nie stoi na przeszkodzie, aby wysyłać paczki za pobraniem. Właściciele sklepów internetowych mają szansę na uzyskanie 2,5-procentowego rabatu. Wystarczy wyróżnić InPost na stronie internetowej danego sklepu i wypełnić przy tym prosty formularz.
Firma gwarantuje współpracownikom elastyczne godziny nadawania paczek oraz możliwość ich wysyłania w weekendy (handlowe). W ten sposób buduje się przewagę nad konkurencją i zdobywa nowych klientów dla prowadzonego biznesu.
Na co jeszcze warto zwrócić uwagę?
Oferta operatora InPost została stworzona z myślą o najbardziej wymagających klientach. Usługi mogą być swobodnie zintegrowane z popularnymi platformami sklepowymi (znaczna oszczędność czasu) oraz porównywarkami. Do tego zyskuje się pełną kontrolę nad nadanymi paczkami. Klienci mogą je śledzić i sprawdzać, w którym miejscu aktualnie się znajdują.
Dużą popularnością cieszy się usługa SmartCourier bazująca na dostarczaniu przesyłek zawierających w sobie dokumentację do podpisania oraz zwrotu. InPost zajmuje się sprawną obsługą wszystkich możliwych zamówień, a firmy i przedstawiciele branży e-commerce skupiają się jedynie na sprzedaży.
Atrakcyjnymi propozycjami są również darmowe zwroty, możliwość dobrania abonamentu (rozwijający biznes pakiet firmowy) oraz korzystanie ze starannie dopracowanych opakowań (bez problemów zmieszczą się w Paczkomatach).
InPost a sprzedawcy Allegro – jak to działa?
Coś dla siebie w ofercie operatora logistycznego InPost znajdą także sprzedawcy Allegro. To wielka szansa na skorzystanie z darmowego i bardzo wygodnego zwrotu oraz obniżenia kosztów wysyłki. Zakupy w sklepie internetowym będą realizowane z czystą przyjemnością i w pełnym komforcie. Dzięki temu zyska się lojalnych i zadowolonych klientów. Zyski zaczną rosnąć, a e-biznes będzie się stale rozwijał. Jeśli sprzedawca zdecyduje się na jednorazową wysyłkę pięciu (lub więcej) paczek kurier pojawi się w wyznaczonym miejscu i bezpłatnie je odbierze. W zdecydowanej większości przypadków paczka dociera do klienta w jeden dzień (usługa Paczkomat 24/7, mini kurier 24 oraz Kurier24).